19 Nisan 2015 Pazar

bakırköy kombi servisi

birğün tatilden eve döndüğümde kombiimizin çalışmadıgını gördüm duşa girdim su buz gibi bir türlü ısınmıyor ğeçtim bilgisayarın başına bakrköy kombi servisi yazdım karşıma bir sürü kombi servisi çıktı şaşırdım kaldım hangisini seçeyim diye öyle ben ekrana bakıyorum ekran bana bakıyor sonra seçtim birini aradım kombimiz arızalı dedim servis istiyorum dedim siz nereyi aradıgınız biliyormusunuz dedi evet bakırköy kombi servisini aradım dedim adam başladı gülmeye meyersem o kombi servisi kapanmış yerine maret açılmış numarayı degiştirmemişler internet sitesinide kapatmamışlar sonra özür dileyip kapattım tekrardan bilgisyardan arama yaptım bakırköy kombi servisi diyerek karşıma çıkan en üst siteye girdim adamları aradım kombim arızalı diye hemen adresi aldılar en hızlı şekilde geldiler kombi mi yapıp gittiler bu internet te olmasa biz ne yapardık onu bilmiyorum valla artık herşey internet üzerinden istedigini bulabiliyorsun sorunsuz şekilde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder